Event med PB.

I Torsdags var jag faktiskt på event med PB, inte haft tid, ork eller möjlighet sedan Travis kom (min son för de som inte vet)
Hann ta ett foto sen blev det fullt upp för jag spelade baramed en hand, haha!
Triathlon stod på schemat och det var Jen som höll i spakarna. Vi sågs hos Mr. Andersson vid vds och red gemensamt till ena änden av sjön.
 
Där stod jag och Beatrice vid starten och skulle "simma" till nästa par som skulle lösa av oss, som stod efter vattenkvarnen, de skulle alltså  vara "ridare" och sista anhalten var vid vingårdens postlåda där sista paret skulle vara springare och springa ända till GÅD-grinden, vi tävlade en gång till GÅD och en gång till VDS.
Mitt lag vann ingen gång, typiskt.. Det var väldigt lika mellan mig och Bea båda gångerna :)
 
 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår från dig här:

Vad heter du?
Klicka här, så slipper du fylla i uppgifterna igen.
Din mail? Lugn. Jag publicerar den inte.

Lämna gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat? Kom ihåg att har man inget snällt att säga så säg ingenting alls :)

Trackback



Mitt namn är Matilda, kallas för Tillan, min karaktär i spelet heter Katelyn Diamondgirl. Jag är 25 år och jobbar som storskökskock i staden där jag bor med min familj. Började spela December 2012. Är klubbägare till Pink Bullets sedan September 2013. Följ med mig på min resa!