Wildboy

 
Wildboy är min första ponny, han är bara 7 år så han är väldigt busig och otroligt snabb så oss hittar man oftast på galoppbanan nedanför observatoriet.
Vi har tävlat några gånger i globen på ponnygaloppen runt jul, men annars så har det varit ganska lugnt, vill inte utsätta honom för alltför stora evenemang (för globen är ju litet, höhö) Bullen som han kallas, mest för att han är så rund och go om magen, blir lätt stressad. Därför är han inte ämnad till att vara någon barnhäst.
 
Jag köpte honom från en ridskola i närheten som inte klarade av att ha honom med på sina lektioner då han var alldeles för busig och envis med de allra minsta eleverna på skolan.

Kommentarer

Lämna gärna ett spår från dig här:

Vad heter du?
Klicka här, så slipper du fylla i uppgifterna igen.
Din mail? Lugn. Jag publicerar den inte.

Lämna gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat? Kom ihåg att har man inget snällt att säga så säg ingenting alls :)

Trackback



Mitt namn är Matilda, kallas för Tillan, min karaktär i spelet heter Katelyn Diamondgirl. Jag är 25 år och jobbar som storskökskock i staden där jag bor med min familj. Började spela December 2012. Är klubbägare till Pink Bullets sedan September 2013. Följ med mig på min resa!