Wildtop

 
Wildtop är en supergullig fjording som jag fick som gåva från Kalterna när jag hjälpt dem med massor utav saker.
Toppe är 9 år gammal och är fantastisk på alla plan, fungerar lika bra i terräng, hoppning som dressyr. Fast vi föredrar att promenera runt i skogen och klättra på vackra stigar.
 
Toppe är den sista hästen i samlingen just nu och jag har inga planer på att uttöka ännu.
 
Toppe är barnens favorit och alla barnen vill gärna komma och klappa honom när vi rider förbi gårdarna, tyvärr så början han bli lite väl bortskämd då dom springer in och hämtar både sockerbitar och morötter så fort de ser oss på vägen, ska det forsätta såhär så får vi nog köra lite hårdträning.
 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår från dig här:

Vad heter du?
Klicka här, så slipper du fylla i uppgifterna igen.
Din mail? Lugn. Jag publicerar den inte.

Lämna gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat? Kom ihåg att har man inget snällt att säga så säg ingenting alls :)

Trackback



Mitt namn är Matilda, kallas för Tillan, min karaktär i spelet heter Katelyn Diamondgirl. Jag är 25 år och jobbar som storskökskock i staden där jag bor med min familj. Började spela December 2012. Är klubbägare till Pink Bullets sedan September 2013. Följ med mig på min resa!