Wilddancer

 
Wilddancer är ett andalusier sto direkt importerad från Spanien, hon kom till mig som 3 åring så jag har ridit in henne helt själv. Vi har övat en del på frihetsdressyr, men hon har inte riktigt förstått poängen med det, så vi ser det mest som en rolig grej. Hon är otroligt vacker att titta på med sin långa man och skimrande kropp.

Dancer har ett fantastiskt fint steg så vi ska nog satsa på dressyren en del om det nu blir någon direkt inriktning, dancer är idag 6 år gammal och har varit på lite semester på hästön tillsammans med en annan hästkompis.

Kommentarer

Lämna gärna ett spår från dig här:

Vad heter du?
Klicka här, så slipper du fylla i uppgifterna igen.
Din mail? Lugn. Jag publicerar den inte.

Lämna gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat? Kom ihåg att har man inget snällt att säga så säg ingenting alls :)

Trackback



Mitt namn är Matilda, kallas för Tillan, min karaktär i spelet heter Katelyn Diamondgirl. Jag är 25 år och jobbar som storskökskock i staden där jag bor med min familj. Började spela December 2012. Är klubbägare till Pink Bullets sedan September 2013. Följ med mig på min resa!