Gårdagens klubbevent.

Igår var det ett spökevent som Liv höll i.
Först var vi i slottet och berättade spökhistorier, sen gick vi in i dödens stad (SGB)
Och gick runt dödens hus, sen kom det Zombies så vi fick fly i panik mot kyrkogården (Doyles kyrka)
Där det kryllade av zombies och läskiga saker, Alanis gick förlorad ett tag, men kom tillbaka sen igen. Försökte även äta upp Calles ponny :O Vi flydde från kyrkogården för en bit mat (typ blod och inälvor) När vi insåg att det var några tjatande zombies där med så fick vi fly tillbaka till slottet.
 
Samling vid slottet:
 
Gruppridning till staden:
 
Dödens hus:
 
Rider från staden i panik:
 
Gruppritt till kyrkogården:
 
Flyr mot slottet i panik:
 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår från dig här:

Vad heter du?
Klicka här, så slipper du fylla i uppgifterna igen.
Din mail? Lugn. Jag publicerar den inte.

Lämna gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat? Kom ihåg att har man inget snällt att säga så säg ingenting alls :)

Trackback



Mitt namn är Matilda, kallas för Tillan, min karaktär i spelet heter Katelyn Diamondgirl. Jag är 25 år och jobbar som storskökskock i staden där jag bor med min familj. Började spela December 2012. Är klubbägare till Pink Bullets sedan September 2013. Följ med mig på min resa!