Grubbel.

Igår var en så himla bra dag för klubben, massor med nya medlemmar som är supertrevliga.
 
Idag är dock en dålig dag för mig IRL, känner mig lite nere och deppig.
Ni vet en sån där jobbig känsla när folk blir upprörda över någonting du kan ha gjort?
Fast du kanske inte alls gjort något, eller menat något illa.
 
Fick ett mindre roligt sms imorse av min BFF online, hon känner sig trött på spelet just nu, ska självklart hjälpa henne så att hon kommer ifrån alla hemska sprickor och fiskeuppdrag, så kanske hon blir lite gladare.
Sen tycker jag även att det tar alldeles för lång tid att levla upp en häst.
Tycker inte ni det?

Kommentarer

Lämna gärna ett spår från dig här:

Vad heter du?
Klicka här, så slipper du fylla i uppgifterna igen.
Din mail? Lugn. Jag publicerar den inte.

Lämna gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat? Kom ihåg att har man inget snällt att säga så säg ingenting alls :)

Trackback



Mitt namn är Matilda, kallas för Tillan, min karaktär i spelet heter Katelyn Diamondgirl. Jag är 25 år och jobbar som storskökskock i staden där jag bor med min familj. Började spela December 2012. Är klubbägare till Pink Bullets sedan September 2013. Följ med mig på min resa!