Hästfunktionen.

Kollade långt bak i arkivet bland Nyheter på sso's hemsida.
Och det är ju flera raser vi inte fått ännu..
 
De hästraser som är planerade att komma ut den närmaste tiden är dessa:
  • Danish Warmblood (första veckan)
  • English Thoroughbred (första veckan)
  • DutchWarmblood (första veckan)
  • Morgan (första veckan)
  • Westphalian
  • Andalusian
  • Dutch Warmblood
  • American Paint Horse - Tobiano
  • Morab
  • Oldenburg
  • Selle Francais
  • American Paint Horse - Overo
  • Appaloosa
  • Lipizzaner
  • Akhal-Teke <- Osäker, men den har vi väl fått?
Jag skulle så gärna vilja ha en andalusier eller lippizzanare.
Helst av allt skulle jag vilja ha en Fjording eller eller islandshäst också.
Och en tinker eller shire! Haha!
 

Kommentarer
Postat av: Genevieve Nightbard

Akhalerna är de som nu står uppe vid vingården! :D

Svar: Misstänkte det, men var inte helt säker. Tack :)
Tillan Eriksson

2013-09-18 @ 21:31:24
URL: http://nightbard.blogg.se/
Postat av: Cecilia Bogheim

Fjording och Shire vill jag också ha! Samt Ardenner <3 :D

Svar: Ja, ett riktigt stort kallblod, badam badam liksom!
Tillan Eriksson

2013-09-19 @ 21:46:43
URL: http://jorvikhantverkaren.blogg.se

Lämna gärna ett spår från dig här:

Vad heter du?
Klicka här, så slipper du fylla i uppgifterna igen.
Din mail? Lugn. Jag publicerar den inte.

Lämna gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat? Kom ihåg att har man inget snällt att säga så säg ingenting alls :)

Trackback



Mitt namn är Matilda, kallas för Tillan, min karaktär i spelet heter Katelyn Diamondgirl. Jag är 25 år och jobbar som storskökskock i staden där jag bor med min familj. Började spela December 2012. Är klubbägare till Pink Bullets sedan September 2013. Följ med mig på min resa!