Onödiga köp.

Tänkte lista mina absolut sämsta köp nedan. Impulsköp, har ni några?
 
 
Köpte denna snabba jacka för ca 80SC från the fashion bar, insåg 2 minuter senare att jag har den dyra kavajen från samma ställe, men samma "poäng"
 
 
Likaså med dessa stövlar, köpte dem för att "poängen" är så sjukt bra på dessa, men inte bättre än ett par simpla som jag fick i ett uppdrag/Marley, finns nämligen två.
Men nu blir jag ju tvungen att ha dessa ;) Tycker de är snyggare. Meen hatar den vita sulan.
 
 
Piratsadeln. Inte speciellt snygg, dyr.. Använd i en vecka?
 
 
Impulsköpte en röd sadel för jag trodde att den skulle passa på star. Använde den i högst 10 minuter.
 
 
Sadelväskan. O-M-G Jag använder ALDRIG sadelväskor, så köpte jag denna för dryga 9000 JS,(?) bara för att jag hade fullt och tjänade massa snabba pengar då.
Aldrig använd.

Kommentarer

Lämna gärna ett spår från dig här:

Vad heter du?
Klicka här, så slipper du fylla i uppgifterna igen.
Din mail? Lugn. Jag publicerar den inte.

Lämna gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat? Kom ihåg att har man inget snällt att säga så säg ingenting alls :)

Trackback



Mitt namn är Matilda, kallas för Tillan, min karaktär i spelet heter Katelyn Diamondgirl. Jag är 25 år och jobbar som storskökskock i staden där jag bor med min familj. Började spela December 2012. Är klubbägare till Pink Bullets sedan September 2013. Följ med mig på min resa!