Äntligen beundrad!

Åh äntligen så är jag beundrad med arkelog-tjosan. Ska aldrig mera gräva, är lika trött på det som fisket.
Tyvärr så fick man ju ingen blöning eller gåva när man blev beundrad, vilket jag tycker är lite trist. Man har ju ändå kämpat rätt ordentligt, men man kanske kan köpa några bättre produkter sen? Som med kalterna, det tyckte jag var såååå bra att de gjorde att man var tvungen att dels vara i lvl 15 och att man skulle ha högre rykte med dem, tycker man ska belönas för att man jobbar hårt.
 
 
Missade såklart att ta bild när jag gick upp i rykte, hade startat fraps och allt. Men sen fick jag tre actionfigurer och gick upp en del, mer än vad jag räknat med såklart..

Kommentarer

Lämna gärna ett spår från dig här:

Vad heter du?
Klicka här, så slipper du fylla i uppgifterna igen.
Din mail? Lugn. Jag publicerar den inte.

Lämna gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat? Kom ihåg att har man inget snällt att säga så säg ingenting alls :)

Trackback



Mitt namn är Matilda, kallas för Tillan, min karaktär i spelet heter Katelyn Diamondgirl. Jag är 25 år och jobbar som storskökskock i staden där jag bor med min familj. Började spela December 2012. Är klubbägare till Pink Bullets sedan September 2013. Följ med mig på min resa!