In real life.

Såå. Hur ser jag ut IRL? 
Här kommer några bilder på både mig och King, wildking i spelet.
Jag är 170 cm lång och väger mellan 52-55kg, blondt hår som går ner till svanken, men har oftast toffs.
Jobbar som kock i ett storkök och bor i en lägenhet med min sambo som jag är förlovad med.
 
 
Profilbild, är jag lik katelyn i spelet? :)
 
 
Här står jag i min garderob, som ni ser så är jag även tattuerad på hela vänster arm.
Har även mitt bandage på där.
 
 
Här hade jag genomgått en enklare operation, därav min "glada" min och klädsel.
 
 
 
 
Här satt jag i mitt esse, med pucko på näsan. Haha!
 
 
Det här är sista bilden på oss innan han blev sjuk. Han är frisk nu efter många om och men :)
 
 
Den här bilden får avsluta detta inlägg.
 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår från dig här:

Vad heter du?
Klicka här, så slipper du fylla i uppgifterna igen.
Din mail? Lugn. Jag publicerar den inte.

Lämna gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat? Kom ihåg att har man inget snällt att säga så säg ingenting alls :)

Trackback



Mitt namn är Matilda, kallas för Tillan, min karaktär i spelet heter Katelyn Diamondgirl. Jag är 25 år och jobbar som storskökskock i staden där jag bor med min familj. Började spela December 2012. Är klubbägare till Pink Bullets sedan September 2013. Följ med mig på min resa!