Irl inlägg.

Ledsen att jag inte bloggat någonting. Haft massor IRL, knappt hunnit levla Whisper.
I fredags åkte vi över 100 mil och hämta hem en bil, åkte bil i ca 12 timmar(!!)
Var en amerikanare, så då kan man inte åka mycket snabbare än 80-90 km/h..
 
Så vi var hemma fyra på morgonen, på lördagen var jag helt slut eftersom jag var så trött.
På söndagen tog jag det lugnt och var i stallet.
 
På måndagen hade jag fullt upp med att tömma vårat sovrum.
Dessutom fick vi typ ett virus i våran dator, så vi kan inte använda den.
 
Tisdag började jag maskera och måla taket, ska nämligen göra om.
Så det är lite press på mig, så loggar in och levlar, sedan loggar jag ut igen.
Ska försöka fixa bloggen snart också, den ser ju lite tokig ut.
 
Så nu vet ni hur det ligger till.
Älskar er, puss!

Kommentarer

Lämna gärna ett spår från dig här:

Vad heter du?
Klicka här, så slipper du fylla i uppgifterna igen.
Din mail? Lugn. Jag publicerar den inte.

Lämna gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat? Kom ihåg att har man inget snällt att säga så säg ingenting alls :)

Trackback



Mitt namn är Matilda, kallas för Tillan, min karaktär i spelet heter Katelyn Diamondgirl. Jag är 25 år och jobbar som storskökskock i staden där jag bor med min familj. Började spela December 2012. Är klubbägare till Pink Bullets sedan September 2013. Följ med mig på min resa!