Whisper.

Levlat Whisper nu på morgonen.
Snart level 11. Har inte beskurit bilderna.
 
 
Laddade ner ett program som heter fraps, bästa någonsin!
Har behövt ett program som tar snabba skärmdumpar och sparar dem, jobbigt att ta en och sedan spara i paint och gå in igen, går ju tex. inte på en tävling. Nu funkar det som det ska :)
 
 
Haha, failade precis med print-scren.
 
 
Kan inte förstå hur duktig Whisper är, hon slår alltid person bästa, redan vid level 7 började hon slå mina level 15 hästar. Gör era också det?
Kan ni förstå vilken champion hon kommer bli i level 15!
 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår från dig här:

Vad heter du?
Klicka här, så slipper du fylla i uppgifterna igen.
Din mail? Lugn. Jag publicerar den inte.

Lämna gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat? Kom ihåg att har man inget snällt att säga så säg ingenting alls :)

Trackback



Mitt namn är Matilda, kallas för Tillan, min karaktär i spelet heter Katelyn Diamondgirl. Jag är 25 år och jobbar som storskökskock i staden där jag bor med min familj. Började spela December 2012. Är klubbägare till Pink Bullets sedan September 2013. Följ med mig på min resa!