Wildboy <3

Kunde inte hålla mig när jag såg denna skönhet, nu har jag dock bytt ut sadeln till den svarta diamantsadeln. Likadan som King har, den passade bättre. Denna häst gick låss på 450 SC, väldigt billigt.
Tränset kommer från GÅD och är dyrt. 
Den där sadeln kommer från VD,
benlindorna från fiskebyn och filten kommer från fiskebyn.
Byxorna och stövlarna - Fashion barn.
Hjälm - Fiskebyn?
Tröja - Fiskebyn.
 
 
 
Ponnyn är underbar att rida, rör på hela kroppen och stegrar fantastiskt. Dessutom är den jätte lätt att fota när den hoppar, super nöjd!
 
Ni kommer dock inte se mig levla denna då min paint ska upp i level först, så denna lilla plutt får vila i stallet så länge.
 
Välkommen hem <3
 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår från dig här:

Vad heter du?
Klicka här, så slipper du fylla i uppgifterna igen.
Din mail? Lugn. Jag publicerar den inte.

Lämna gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat? Kom ihåg att har man inget snällt att säga så säg ingenting alls :)

Trackback



Mitt namn är Matilda, kallas för Tillan, min karaktär i spelet heter Katelyn Diamondgirl. Jag är 25 år och jobbar som storskökskock i staden där jag bor med min familj. Började spela December 2012. Är klubbägare till Pink Bullets sedan September 2013. Följ med mig på min resa!