Första eventet.

Event med bästa klubben!
 
Bild från vårat första event som Annie höll i, det var i Måndags för snart en vecka sedan.
It's leg.... wait for it.... legendary!
 
Vi möttes i ML för att ha event, först skulle vi springa Lorettas bana till fots, så joggingvänliga kläder rekomenderades alltså, själv köpte jag ny keps och skor för detta :)
När det var klart så skulle vi backa pole bending banan! haha!
 
 
Annie stod på sin häst, fast hon såg det inte själv, haha!
 
 
Står I fionas häst, haha!
 
 
Hahaha!
 
 
Jag och Annie backade i varandra hela tiden och hon får iväg några gånger, haha. Fiona vann överlägset, själv kom jag trea :
 
 
Fast det var synd att inte flera kom, men tack ni till ni som finns <3
 
 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår från dig här:

Vad heter du?
Klicka här, så slipper du fylla i uppgifterna igen.
Din mail? Lugn. Jag publicerar den inte.

Lämna gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat? Kom ihåg att har man inget snällt att säga så säg ingenting alls :)

Trackback



Mitt namn är Matilda, kallas för Tillan, min karaktär i spelet heter Katelyn Diamondgirl. Jag är 25 år och jobbar som storskökskock i staden där jag bor med min familj. Började spela December 2012. Är klubbägare till Pink Bullets sedan September 2013. Följ med mig på min resa!