Bloggarbete pågår.

Hellu!
Som ni ser så är bloggen på gång igen, men det tar lite tid för jag är ingen direkt mästare på att koda, haha! Men det ska väl gå hoppas jag, nu är det bara en header kvar som jag ska fota till senare, kanske imorgon. Har redan suttit hela dagen och lagt in massa grejer och fått till menyn på högersidan så det är lika stort utrymme överallt.
Hästarna har även fått information och bilder nere till höger.
 
Men har hittat hur man lägger in flera header's så det kanske blir något sånt, det får vi se senare. Nu ska jag gå och pyssla en grej till mina klubbisar som jag lovat, 300år efter. Yey!

Kommentarer

Lämna gärna ett spår från dig här:

Vad heter du?
Klicka här, så slipper du fylla i uppgifterna igen.
Din mail? Lugn. Jag publicerar den inte.

Lämna gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat? Kom ihåg att har man inget snällt att säga så säg ingenting alls :)

Trackback



Mitt namn är Matilda, kallas för Tillan, min karaktär i spelet heter Katelyn Diamondgirl. Jag är 25 år och jobbar som storskökskock i staden där jag bor med min familj. Började spela December 2012. Är klubbägare till Pink Bullets sedan September 2013. Följ med mig på min resa!